Popis: 2009-07-08 | SEO analyza | diskypneu.sk 090709 | analýza pomocí Hodnocení webu SEO analýza Hlavní stránka Ostatní stránky celá doména grafika uspořádání bloků zpětné odkazy Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost analýza pomocí Hodnoc
Blog
-
SEO
|
Napsal uživatel Administrator
|
Středa, 08 Červenec 2009 01:00
|
SEO analýza http://www.diskypneu.sk/ ze dne 9.7.2009
nejspíš používá tento redakční systém ve verzi maximum
analýza pomocí:
Hodnocení webu(hlavní stránky) 9.7.09:
Pagerank: 0/10
Srank: 0/100
Jyxorank: 0/220
Mozrank: -/10
compete: -
alexarank: 23,077,543
googlebacklinks: 4
yahoobacklink: N/A
síla-webu(seo-servis.cz): 19/100
stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu)
SEO analýza
-
Hlavní stránka
-
titulek (titulek se objevuje v oušku stránky, "nejlevnější" uživateli neříká nic o tom co je to za list,panel,stránka)
Disky, Kola, Pneu najdeš v Diskypneu
-
keywords (obvykle do 10, ale okolo 5 je TOP)
disky, kola, hliníkové, alu, elektrony, pneu
-
description
Prodej hliníkových kol, alu disky, elektrony a pneu,. Renomovaných výrobců. Nejlepší ceny. Internetový obchod.
-
H1,H2,...
na úvodní stránce udělat H1=
disky - kola - pneu,
H2= v tomto pořadí
Novinky
Nejprodávanější
Proč nakupovat u nás.
-
body text
Zcela změnit strukturu textu. Zvážit zda vůbec použít slovo najlacnějšie, jedná se o prodej značkového zboží.
Udělat odstavec typu "Proč nakupovat u nás:" Je hodně webů prodávajácách ..... . Jen my máme dopravu zadarma, doplňky v ceně zbožé renomovaných značek, ... .Chybějící údaje z formulare (druh auta) se snažit vyřešit ve formuláři = nastavit v administraci nebo přepsat zdroj. kod aby nepustilo dál v objednávce pokud ... . Nepsat tento problem na hlavní stránku. Když už, tak až na začátek objednávacího formuláře.
V odstavci Novinky a nejžádanější dát automaticky generovane cca 3az5 thumby(do vel 20KB) fotek produktu co jsou novinky a nejžádanejší. Proklik směřuje do shopu k tomuto zboží, pokud neumožnuje tak udrzovat alespon rucne, treba jednou tydne..
-
Ostatní stránky
-
titulek generovat automaticky, pokud nebude schůdne (cena za doprogramování) dát ručně každé stránce jedinečný title dle URL
-
keywords generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
-
description generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
-
vyvtořit stránku partneři, tam dát odkaz na tcladin.cz a postupem času i pro linkbuilding
-
celá doména
-
zaregistrovat se do google webmaster tools a analylics viz pomoc biznisweb
-
vytvořit robots.txt
-
vytvořit sitemap.txt - viz navod biznisweb
-
grafika
-
udělat logo - najít jednoduchý grafický, nebo text
tohle je pro názornost
-
favicon , ta by mohla být
-
(globální) uspořádání bloků na stránce:
-
pokusit se ve skriptu umístit v kodu stránky menu blíž k
s cílem, aby byl dynamický obsah před stále se opakujícími se menu... Redakční systém neumožňuje
-
zpětné odkazy:
-
white link building - administrátor, obsah webu
-
patičkový systém - webmaster sjedná např. s zpetne-odkazy.com , možná půjde aplikovat i v redakčním systému
-
registrace do katalogů - linkbuilder
-
blog, facebook link building - diskuter, bloger, ... co bude informovat na forech , blozích a sociálních sítích
-
Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost
-
PPC , klikací reklama Adsense, sklik
-
zprovoznit diskusní fórum o kolech, discích atp.
-
Obecně se inspirovat konkurenčnímy weby
|
Aktualizováno Pondělí, 24 Leden 2011 22:56
|