Home Blog SEO analyza | diskypneu.sk 090709

analyza | diskypneu.sk 090709

Popis: 2009-07-08 | SEO analyza | diskypneu.sk 090709 | analýza pomocí Hodnocení webu SEO analýza Hlavní stránka Ostatní stránky celá doména grafika uspořádání bloků zpětné odkazy Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost analýza pomocí Hodnoc
Klíčová slova:
Hits: 821
Hodnocení uživatelů: / 0
NejhoršíNejlepší 
Blog - SEO
Napsal uživatel Administrator   
Středa, 08 Červenec 2009 01:00

SEO analýza http://www.diskypneu.sk/  ze dne 9.7.2009

nejspíš používá tento redakční systém ve verzi maximum 
 

analýza pomocí:

Hodnocení webu(hlavní stránky) 9.7.09:
Pagerank: 0/10
Srank: 0/100
Jyxorank: 0/220
Mozrank: -/10
compete: -
alexarank: 23,077,543
googlebacklinks: 4
yahoobacklink: N/A
síla-webu(seo-servis.cz): 19/100
stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu)
 

SEO analýza
  1. Hlavní stránka
    1. titulek (titulek se objevuje v oušku stránky, "nejlevnější" uživateli neříká nic o tom co je to za list,panel,stránka)
      Disky, Kola, Pneu najdeš v Diskypneu
    2. keywords (obvykle do 10, ale okolo 5 je TOP)
      disky, kola, hliníkové, alu, elektrony, pneu
    3. description
      Prodej hliníkových kol, alu disky, elektrony a pneu,. Renomovaných výrobců. Nejlepší ceny. Internetový obchod.
    4. H1,H2,...
      na úvodní stránce udělat H1=
      disky - kola - pneu,
      H2= v tomto pořadí
      Novinky
      Nejprodávanější
      Proč nakupovat u nás.
    5. body text
      Zcela změnit strukturu textu. Zvážit zda vůbec použít slovo najlacnějšie, jedná se o prodej značkového zboží.
      Udělat odstavec typu "Proč nakupovat u nás:" Je hodně webů prodávajácách ..... . Jen my máme dopravu zadarma, doplňky v ceně zbožé renomovaných značek, ... .Chybějící údaje z formulare (druh auta) se snažit vyřešit ve formuláři = nastavit v administraci nebo přepsat zdroj. kod aby nepustilo dál v objednávce pokud ... . Nepsat tento problem na hlavní stránku. Když už, tak až na začátek objednávacího formuláře.
      V odstavci Novinky a nejžádanější dát  automaticky generovane cca 3az5 thumby(do vel 20KB) fotek produktu co jsou novinky a nejžádanejší. Proklik směřuje do shopu k tomuto zboží, pokud neumožnuje tak udrzovat alespon rucne, treba jednou tydne..
  1. Ostatní stránky
    1. titulek generovat automaticky, pokud nebude schůdne (cena za doprogramování) dát ručně každé stránce jedinečný title dle URL
    2. keywords generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
    3. description generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
    4. vyvtořit stránku partneři, tam dát odkaz na tcladin.cz a postupem času i pro linkbuilding
  2. celá doména
    1. zaregistrovat se do google webmaster tools a analylics viz pomoc biznisweb
    2. vytvořit robots.txt 
    3. vytvořit sitemap.txt - viz navod biznisweb
  3. grafika
    1. udělat logo - najít jednoduchý grafický, nebo text

      tohle je pro názornost
    2. favicon , ta by mohla být
  4. (globální) uspořádání bloků na stránce:
    1. pokusit se ve skriptu umístit v kodu stránky menu blíž k
      s cílem, aby byl dynamický obsah před stále se opakujícími se menu...  Redakční systém neumožňuje
  5. zpětné odkazy:
    1. white link building - administrátor,  obsah webu
    2. patičkový systém - webmaster sjedná např. s zpetne-odkazy.com , možná půjde aplikovat i v redakčním systému
    3. registrace do katalogů  - linkbuilder
    4. blog, facebook link building  - diskuter, bloger, ... co bude informovat na forech , blozích a sociálních sítích
  6. Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost
    1. PPC , klikací reklama Adsense, sklik
    2. zprovoznit diskusní fórum o kolech, discích atp.
    3. Obecně se inspirovat konkurenčnímy weby
       
Aktualizováno Pondělí, 24 Leden 2011 22:56