Popis: 2009-07-08 | SEO analyza | diskypneu.sk 090709 |  analýza pomocí  Hodnocení webu  SEO analýza Hlavní stránka Ostatní stránky  celá doména  grafika  uspořádání bloků zpětné odkazy  Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost analýza pomocí Hodnoc
	| 
		
		
			
				
			
			Blog
			
				
			
				
				 - 
			
		
		
		
		
			
				
			
			SEO
			
				
			
		
		
	 | 
	| 
		
			Napsal uživatel Administrator
		
		  
	 | 
	| 
		Středa, 08 Červenec 2009 01:00
	 | 
| 
			 
	SEO analýza http://www.diskypneu.sk/  ze dne 9.7.2009 
	 
	nejspíš používá tento redakční systém ve verzi maximum  
	  
	analýza pomocí: 
	 
	Hodnocení webu(hlavní stránky) 9.7.09: 
	Pagerank: 0/10 
	Srank: 0/100 
	Jyxorank: 0/220 
	Mozrank: -/10 
	compete: - 
	alexarank: 23,077,543 
	googlebacklinks: 4 
	yahoobacklink: N/A 
	síla-webu(seo-servis.cz): 19/100 
	stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu) 
	  
	 
	SEO analýza 
	- 
		
			Hlavní stránka 
			 
		
			- 
				titulek (titulek se objevuje v oušku stránky, "nejlevnější" uživateli neříká nic o tom co je to za list,panel,stránka)
 
				Disky, Kola, Pneu najdeš v Diskypneu 
			- 
				keywords (obvykle do 10, ale okolo 5 je TOP)
 
				disky, kola, hliníkové, alu, elektrony, pneu 
			- 
				description
 
				Prodej hliníkových kol, alu disky, elektrony a pneu,. Renomovaných výrobců. Nejlepší ceny. Internetový obchod. 
			- 
				H1,H2,...
 
				na úvodní stránce udělat H1= 
				disky - kola - pneu,  
				H2= v tomto pořadí 
				Novinky 
				Nejprodávanější 
				Proč nakupovat u nás. 
			- 
				body text
 
				Zcela změnit strukturu textu. Zvážit zda vůbec použít slovo najlacnějšie, jedná se o prodej značkového zboží. 
				Udělat odstavec typu "Proč nakupovat u nás:" Je hodně webů prodávajácách ..... . Jen my máme dopravu zadarma, doplňky v ceně zbožé renomovaných značek, ... .Chybějící údaje z formulare (druh auta) se snažit vyřešit ve formuláři = nastavit v administraci nebo přepsat zdroj. kod aby nepustilo dál v objednávce pokud ... . Nepsat tento problem na hlavní stránku. Když už, tak až na začátek objednávacího formuláře. 
				V odstavci Novinky a nejžádanější dát  automaticky generovane cca 3az5 thumby(do vel 20KB) fotek produktu co jsou novinky a nejžádanejší. Proklik směřuje do shopu k tomuto zboží, pokud neumožnuje tak udrzovat alespon rucne, treba jednou tydne.. 
		 
	 
 
	- 
		
			Ostatní stránky 
		
			- 
				titulek generovat automaticky, pokud nebude schůdne (cena za doprogramování) dát ručně každé stránce jedinečný title dle URL
 
			- 
				keywords generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
 
			- 
				description generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
 
			- 
				vyvtořit stránku partneři, tam dát odkaz na tcladin.cz a postupem času i pro linkbuilding
 
		 
	 
	- 
		
			celá doména 
		
			- 
				zaregistrovat se do google webmaster tools a analylics viz pomoc biznisweb
 
			- 
				vytvořit robots.txt 
 
			- 
				vytvořit sitemap.txt - viz navod biznisweb
 
		 
	 
	- 
		
			grafika 
		
			- 
				udělat logo - najít jednoduchý grafický, nebo text
 
				  
				tohle je pro názornost 
			- 
				favicon 
 , ta by mohla být 
		 
	 
	- 
		
			(globální) uspořádání bloků na stránce: 
		
			- 
				pokusit se ve skriptu umístit v kodu stránky menu blíž k 
 
				s cílem, aby byl dynamický obsah před stále se opakujícími se menu...  Redakční systém neumožňuje 
		 
	 
	- 
		
			zpětné odkazy: 
		
			- 
				white link building - administrátor,  obsah webu
 
			- 
				patičkový systém - webmaster sjedná např. s zpetne-odkazy.com , možná půjde aplikovat i v redakčním systému
 
			- 
				registrace do katalogů  - linkbuilder
 
			- 
				blog, facebook link building  - diskuter, bloger, ... co bude informovat na forech , blozích a sociálních sítích
 
		 
	 
	- 
		
			Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost 
		
			- 
				PPC , klikací reklama Adsense, sklik
 
			- 
				zprovoznit diskusní fórum o kolech, discích atp.
 
			- 
				Obecně se inspirovat konkurenčnímy weby 
 
				  
		 
	 
 
 | 
	| 
		Aktualizováno Pondělí, 24 Leden 2011 22:56
	 |