analyza | growmarket.cz 090714
Úterý, 14 Červenec 2009 01:00
Aktualizováno Pondělí, 24 Leden 2011 22:56
Napsal uživatel Administrator30
←Předchozí analyza | zednictvi-brnoaokoli.cz 090726 | analyza | hrackyodleontynky.cz 090711 Další→ |
---|
SEO analýza http://growmarket.cz/ ze dne 14.7.2009
analýza pomocí:
Hodnocení webu(hlavní stránky) 14.7.09:
Pagerank: 3/10
Srank: 80/100
Jyxorank: 139/220
Mozrank: -/10
compete: N/A
alexarank: 2,417,833(velice pozitiní vývoj 3 month chance -10,053,452 )
googlebacklinks: 43
yahoobacklink: 1
síla-webu(seo-servis.cz): 48/100
stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu)
Srank: 80/100
Jyxorank: 139/220
Mozrank: -/10
compete: N/A
alexarank: 2,417,833(velice pozitiní vývoj 3 month chance -10,053,452 )
googlebacklinks: 43
yahoobacklink: 1
síla-webu(seo-servis.cz): 48/100
stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu)
Pozice na googlu na growshop: 40 místo, díky google maps i na 6místě,
Pozice na seznamu na growshop: 8 místo
SEO analýza
-
Hlavní stránka
-
titulek (Growshop GROWMARKET.CZ )
Growshop GROWMARKET.CZ ... vaše pěstitelské vášně. -
keywords (obvykle do 10, ale okolo 5 je TOP, v současnosti chybí)
growshop, pěstování, Praha, bazar, grow, shop, indoorové pěstování . Polední např. dvě slova generovat z TOP v http://www.growmarket.cz/visits.php -
description
growshop GROWMARKET.CZ Praha je více než 500 produktů pro indoorové. Internetový obchod. Poradenství a zakázková výroba, repase uhlíkových filtrů a bazar (nákup i prodej). -
H1,H2,...
ok -
body celkově
Vzhled nadprůměrné úrovni. Obsah není optimální - vazba na klíčová slova a změnit formulace(vytěžit klíčová slova při zachování malebnosti textu). Několik nezávažných chyb v kodu. Nejasné proč máš u produktů z naší nabídky rel="nefollow", dát follow globálně z metatagu. Umístit horní menu (GrowMarket Prodejna Praha Growbazar Obchodní podmínky Kontakty +420 721 905 137, market@growmarket.cz) a levé menu(osvětlení, ventilace, hojiva...) v kodu(skriptu) až na konec s tím, že zobrazovat tak jak je = pomocí CSS pozicování. .
-
titulek (Growshop GROWMARKET.CZ )
-
Ostatní stránky
- titulek generovat automaticky, pokud nebude schůdne (cena za doprogramování) dát ručně každé stránce jedinečný title dle URL. Dobrý titulek pro e-shop je např. pro URL: http://www.growmarket.cz/produkt/hydrogarden-vitalink-foliar-500ml title: hnojiva | tekutá | Hydrogarden Vitalink Foliar 500ml
- keywords generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
- description generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
- podle úvahy vyvtořit stránku partneři, tam dát odkaz na tcladin.cz a postupem času i pro linkbuilding
-
celá doména
- zaregistrovat se do google webmaster tools a analylics
- chybí sitemap.txt, v http://www.growmarket.cz/robots.txt o něm není zmínka. site map generator.
-
grafika
- logo - ok
- favicon - ok
- obrázky mají alt = ok
-
(globální) uspořádání bloků na stránce:
- umístit horní menu (GrowMarket Prodejna Praha Growbazar Obchodní podmínky Kontakty +420 721 905 137, market@growmarket.cz) a levé menu(osvětlení, ventilace, hojiva...) v kodu(skriptu) až na konec s tím, že zobrazovat tak jak je = pomocí CSS pozicování.
-
zpětné odkazy, on-page, off-page:
- Počet googlebacklinks velice dobré, Ale ve skutečnosti jde o odkazy (jen) z několika domén grower.cz, webtrh.cz, legalizace.cz, firmy.cz
- on-page, white link building - administrátor, obsah webu - ok
- on-page i off-page, patičkový systém - webmaster sjedná např. s zpetne-odkazy.com , možná půjde aplikovat i v redakčním systému - jedná se o šedý link building, pro tuto doménu nedoporučuji.
- off-page, registrace do katalogů - linkbuilder , ano provést
- off-page, blog, facebook link building - diskuter, bloger, ... co bude informovat na forech , blozích a sociálních sítích, taky by mohl do diskuzí na konkurenčních webech, ano provést.
-
Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost
- PPC , klikací reklama Adsense, sklik
- vytěžit grower.cz.
Závěr:
Nejzávažnejsí SEO chyby jsou chybějící sitemap, prázdná keywords a description.
- vytvořit Sitemap. Sitemap zaručí indexaci (celého) obsahu webu.
- Nástroje webmastertools a analytics velice pomáhají udržovat web v kondici, hodnotit návštěvy a úspěšnost kampaní.
- Použítí klíčových slov - jde o více než jen slova v textu stránky, jde o nápln a filozofii webu. Na webu je dost textu, provést jeho analýzu a určit klíčová slova, slogany. Regisrovat do více katalogů(atlas, centrum, ...). Změnit umístění horního a levého menu v zdrojovem kodu stránky.
- Z pohledu SEO je web na velice dobré cestě k tomu být optimální. Začít s Adsense, Sklik, banery aplikovat SEM.
Přidat komentář