SEO analýza http://www.vinazeu.cz/ ze dne 27.7.2009
analýza pomocí:
Hodnocení webu(hlavní stránky) 27.7.09:
Pagerank: 4/10
Srank: 80/100
Jyxorank: 149/220
Mozrank: ?
compete: ?
alexarank:
1 month avg 14,408,952
3 month avg 7,760,780
3 month change -663,022
pro SEO pozitiní vývoj 3 měsíční, ale poslední měsíc velmi slabá návštěvnost
googlebacklinks: 1340
yahoobacklink: 1158
síla-webu(seo-servis.cz): 37/100
stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu waybackmachine), dle domaintools od 08.01.2009 13:55:16
odkazů na doménu: celkem 32
Pozice na googlu na víno z moravy: 8 místo, na vína z moravy: 6 místo
Pozice na seznamu na víno z moravy: 9 místo, na vína z moravy: 9 místo
Doporučení
-
Hlavní stránka
-
titulek
změnit na: vína z moravy - vinozeu.cz, odatranit znak >, případně nahradit znakem | nebo -
-
keywords
změnit na:prodej vína, vína z moravy, vína z EU,. Opustit slovo víno a soustědit se na vína
-
description
změnit na: Vína z moravy a zahraničí. Prodej vína on-line.
-
H1,H2,...
H1 změnit na Vína z moravy a EU. H2 každé podstatné položce z menu vytvořit jeden H2 a následuje krátký popis toho co návštěvník najde na příslušné stránce. Případně použít i H3 (odpovídá sub položce menu), ale pozor nezahltit příliš textem.
-
body celkově
Poněkud nepřehledné. V menu přejmenovat o nás na hlavní strana nebo domů. Text začít krátkou informací o tom kdo jste, co a jak nabízíte. Popis vína jeho kvalit až na stránkách o těchto vínech. Ponechat jen výčet druhů vín s reprezentanty a jejich specifika. Několik chyb v HTML kodu.
Vyhledávače mají rády aktuální stránky - ok noviny. Novinky doplnit o link vedoucí na položku v shopu. Případně i s obrázkem.
-
Ostatní stránky
-
titulek
neoptimální- začátek duplicitní pro různou URI, titulek začít variabilní částí. Příklad viz.. závěr.
-
keywords
KO- duplicitní pro různou URI
-
description
KO- duplicitní pro různou URI
-
H1, H2
H1 KO- duplicitní pro různou URI, Málo použití H2
-
body
u stránek kategorií, např. http://www.vinazeu.cz/Bile_vino_.html je v pouze text: Pokračujte výběrem z menu, což je málo. sem by patřilo napsat něco o bílých vínech. a nejlépe sem uvést i submenu bílých vín. Toto submenu odstranit ze záhlaví.
-
grafika
-
logo -KO
-
favicon - KO - návrh vytvořit z loga
-
obrázky nemají alt - KO
-
zpětné odkazy, on-page, off-page:
-
Počet googlebacklinks dobrý.
-
on-page, white link building - administrátor, obsah webu -zlepšit texty, více vnímat v souvislostech
-
on-page i off-page, patičkový systém - webmaster sjedná např. s zpetne-odkazy.com , možná půjde aplikovat i v redakčním systému - jedná se o šedý link building, pro tuto doménu nedoporučuji.
-
off-page, registrace do katalogů -na firmy.cz je, registrováno do nemnoha katalogů, zlepšit
-
off-page, pokusit se vyměnit odkaz s tématicky podobnými weby. Postačuje cca 2 až 3. Preferovat textové odkazy nad banery.
-
off-page, zapojit se do různých diskuzí, kde nenáslině vkládat linky na svůj web
-
Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost
-
PPC , klikací reklama Adsense
-
zprovoznit kontaktní formulář
Závěr:
Soustředit se na KW vína a vína z moravy. Opustit KW víno a vín.
je hlavním předmětem prodej moravských, zahraničních vín nebo oboje?
-
doplnit obrázky o alt(popis obrázku), nejlépe jedinečný
-
vytvořit logo
-
umístit favicon do rootu webu - objeví se v oušku stránky - uživatel pak ihned najde ten správný panel v prohlížeči
-
vytvořit/doplnit stránky o kontaktní formulář
-
Z pohledu SEO je web na průměrné až podprůměrné úrovni. = opravit chyby v HTML a hlavně změnit text webu a dál jeho promítnutí do title, H1, H2. např. title Vína z Moravy-víno z moravy > Oceněné víno změnit na: Oceněná vína - vinazeu.cz
-
pro názvy sub-stránek použít - místo _, vino_z_Malty.html změnit na vina-z-Malty.html
-
velice dobré umístění a návštěvnost pro začinající web
-
věrohodnost webu snižuje, že kontakt na webu nesouhlasí s výpisem z obchodního rejstříku a web má duplicitu na http://www.prodejvin.com
|