Home Blog SEO analyza | vinazeu.cz 090727

analyza | vinazeu.cz 090727

Popis: 2009-07-27 | SEO analyza | vinazeu.cz 090727 | analýza pomocí Hodnocení webu Doporučení Hlavní stránka Ostatní stránky grafika zpětné odkazy,  on-page, off-page Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost Závěr analýza pomocí Hodnocení webu
Klíčová slova:
Hits: 1760
Hodnocení uživatelů: / 0
NejhoršíNejlepší 
Blog - SEO
Napsal uživatel Administrator   
Pondělí, 27 Červenec 2009 01:00

 SEO analýza http://www.vinazeu.cz/  ze dne 27.7.2009
 

analýza pomocí:

Hodnocení webu(hlavní stránky) 27.7.09:
Pagerank: 4/10
Srank: 80/100
Jyxorank: 149/220
Mozrank: ?
compete: ?
alexarank:
1 month avg 14,408,952
3 month avg 7,760,780
3 month change -663,022
pro SEO pozitiní vývoj 3 měsíční, ale  poslední měsíc velmi slabá návštěvnost
googlebacklinks: 1340
yahoobacklink: 1158
síla-webu(seo-servis.cz): 37/100
stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu waybackmachine), dle domaintools od 08.01.2009 13:55:16
odkazů na doménu: celkem 32
Pozice na googlu na víno z moravy: 8 místo, na vína z moravy: 6 místo 
Pozice na seznamu na víno z moravy: 9 místo, na vína z moravy: 9 místo 

Doporučení
  1. Hlavní stránka
    1. titulek
      změnit na: vína z moravy - vinozeu.cz, odatranit znak >, případně nahradit znakem | nebo - 
    2. keywords
      změnit na:prodej vína, vína z moravy, vína z EU,. Opustit slovo víno a soustědit se na vína
    3. description
      změnit na: Vína z moravy a zahraničí. Prodej vína on-line.
    4. H1,H2,...
      H1 změnit na Vína z moravy a EU. H2 každé podstatné položce z menu vytvořit jeden H2 a následuje krátký popis toho co návštěvník najde na příslušné stránce. Případně použít i H3 (odpovídá sub položce menu), ale pozor nezahltit příliš textem.
    5. body celkově
      Poněkud nepřehledné. V menu přejmenovat o nás na hlavní strana nebo domů. Text začít krátkou informací o tom kdo jste, co a jak nabízíte. Popis vína jeho kvalit až na stránkách o těchto vínech. Ponechat jen výčet druhů vín s reprezentanty a jejich specifika. Několik chyb v HTML kodu.
      Vyhledávače mají rády aktuální stránky - ok noviny. Novinky doplnit o link vedoucí na položku v shopu. Případně i s obrázkem.
  1. Ostatní stránky
    1. titulek 
      neoptimální- začátek duplicitní pro různou URI, titulek začít variabilní částí. Příklad viz.. závěr.
    2. keywords
      KO- duplicitní pro různou URI 
    3. description
      KO- duplicitní pro různou URI
    4. H1, H2
      H1 KO- duplicitní pro různou URI, Málo použití H2
    5. body
      u stránek kategorií, např. http://www.vinazeu.cz/Bile_vino_.html je v pouze text: Pokračujte výběrem z menu, což je málo. sem by patřilo napsat něco o bílých vínech. a nejlépe sem uvést i submenu bílých vín. Toto submenu odstranit ze záhlaví. 
  2. grafika
    1. logo -KO
    2. favicon - KO - návrh vytvořit z loga
    3. obrázky nemají alt - KO 
  3. zpětné odkazy,  on-page, off-page:
    1. Počet googlebacklinks dobrý. 
    2. on-page, white link building - administrátor,  obsah webu -zlepšit texty, více vnímat v souvislostech
    3. on-page i off-page, patičkový systém - webmaster sjedná např. s zpetne-odkazy.com , možná půjde aplikovat i v redakčním systému - jedná se o šedý link building, pro tuto doménu nedoporučuji.
    4. off-page, registrace do katalogů  -na firmy.cz je, registrováno do nemnoha katalogů, zlepšit
    5. off-page, pokusit se vyměnit odkaz s tématicky podobnými weby. Postačuje cca 2 až 3. Preferovat textové odkazy nad banery.
    6. off-page, zapojit se do různých diskuzí, kde nenáslině vkládat linky na svůj web
  4. Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost
    1. PPC , klikací reklama Adsense
    2. zprovoznit kontaktní formulář 

Závěr:
Soustředit se na KW vína a vína z moravy. Opustit KW víno a vín.
je hlavním předmětem prodej moravských, zahraničních vín nebo oboje?

  • doplnit obrázky o alt(popis obrázku), nejlépe jedinečný
  • vytvořit logo
  • umístit favicon do rootu webu - objeví se v oušku stránky - uživatel pak ihned najde ten správný panel v prohlížeči 
  • vytvořit/doplnit stránky o kontaktní formulář
  • Z pohledu SEO je web na průměrné až podprůměrné úrovni. = opravit chyby v HTML a hlavně změnit text webu a dál jeho promítnutí do title, H1, H2. např. title Vína z Moravy-víno z moravy > Oceněné víno změnit na: Oceněná vína - vinazeu.cz
  • pro názvy sub-stránek použít - místo _, vino_z_Malty.html změnit na vina-z-Malty.html 
  • velice dobré umístění a návštěvnost pro začinající web
  • věrohodnost webu snižuje, že kontakt na webu nesouhlasí s výpisem z obchodního rejstříku a web má duplicitu na http://www.prodejvin.com
Aktualizováno Pondělí, 24 Leden 2011 22:57