česká pošta, chyba v sledování zásilek
←Předchozí Přenos telefoního čísla k jinému operátorovi | google preferovaná doména Další→ |
---|
sledování doporučených zásilek české pošty v roce 2012 chybuje
3.1.2012 jsem použil kód zásilky pro její sledování na URL české pošty , konkrétně jde např. o zásilku s kódem RR163865173CZ, kde bylo podání na poště 140 00 - Praha 4. Ale jak je dnes vidět ze sledování dle české pošty bylo podáno na poště 739 37 - Horní Bludovice a to dne 27.05.2011.
aktualizace článku 3.1.2012 večer. - Od zákazníka jsem dostal info, že zásilka již doručena. Sledování teď píše : "Úplná data o zásilce nejsou na www k dispozici, volejte naši infolinku - tel. 800 177 889." Linka je v provozu ve všední dny od 6:30 do 21:30.
aktualizace článku 3.1.2012 večer II - Volal jsem na 800177889 v cca 21:00 a telefon po prvnim zazvoneni zdvihla mila pani a sdělila mi stav zakázky. Fajn
Ve skutečnosti jsem, ale podal tuto zásilku dne 2.1.2012. Navíc dle informace na stránce sledování je systém sledování doporučených zásilek (RR) v provozu až od 15.11.2011. Pošta píše: "Od 15. 11. 2011 můžete ve zkušebním provozu sledovat i Doporučené zásilky - jejich podání a dodání (zobrazovány jsou zásilky podané po 15. 11. 2011 včetně)."
V minulosti systém sledování fungoval dobře a používám jej asi rok pro sledování OB a BX, od listopadu i k sledování RR. Ale teď pro doporučené zásliky sledování chybuje.
Snad je to způsobeno přechodem na nový rok 2012, na Internetu jsem k tomuto žádný příspěvek (zatím) nenašel.
Máte někdo podobnou zkušenost?
Komentáře