neporazitelný Google
←Předchozí google mění knižní svět | anima sound system Další→ |
---|
Je reálné, aby v dohledné době jiný projekt předstihl google?

Součet TOP 20 podle INC
41 | 20% | |
37 | 18% | Microsoft Corporation |
30 | 14% | Yahoo! |
18 | 9% | YouTube |
17 | 8% | |
14 | 7% | Wikipedia |
13 | 6% | Blogger.com |
12 | 6% | Baidu.com |
10 | 5% | Myspace |
7 | 3% | QQ.COM |
5 | 2% | sina.com.cn |
4 | 2% | RapidShare |
2 | 1% | WordPress.com |
Tabulka součtů nevychází z součtů návštěvnosti, jen součet umístění v žebříčku. Odhaduji, že chyba tabulky Součet od reality je do 10%. Pokud toto posoudíme přijatelným, lze uvažovat dál.
Celkem rozděleno bodů 210(1+2+3...+20). Tedy 41/210=20%přístupů vede na domény Google, 18% na domény Microsoft a 14% Yahoo!. Youtube a Facebook každý cca 8-9%, atd..
Kdo v tomto závodu o největší přízeň uživatelů Internetu vítězí?
Nepochybně ten, kdo nejlépe pokrývá poptávku na Internetu.
Projekty primárně soustředěné na vyhledávání(63%) nechali multimediální, sociální, publikační projekty daleko za sebou. Internetu tedy z hlediska počtu přístupů na doménu kralují vyhledávače.
Jiný úhel pohledu je ze strany klíčových slov zadávaných do vyhledávačů. Tady samozřejmě vyhledávače nefigurují (kdo se dotatzuje vyhledávače na něj samotného?). Lidi v květnu 2009 hledali na Internetu nejvíce videa, sociální weby, mapy, počasí, překlače, zpravodajství, dopravní spojení, aukce.
A která slova se nejčastěji hledají na google v čr?
Tento přehled znázorňuje 10 slov, která byla mezi českými uživateli Google absolutně nejvyhledávanější.
- mp3
- hry
- youtube
- mapy
- práce
- Praha
- Brno
- video
- tv
- program
- YouTube
- Mapy
- Počasí
- Překladač
- iDnes
- TV program
- idos
- Aukro
- Centrum
A teď když se vrátím zpět k otázce zda jiný projekt má šanci ohrozit google.
Nemá. Google je napřed. O několik kroků před ostatnímy vyhledávači(jak píšu výše top projekty jsou vyhledávače). Čim to? Domnívám se, že hlavní roli hraje preciznost, otevřenost, zpětná analýza a nápaditost google.
Poskytují snad ostatní vyhledávače tolik informací o hledaných slovech jako Google? Ne. Dovoluji si tvrdit , že google je "řádově" jinde. Lze snadno získat časové a místní přehledy o klíčových slovech. Lze srovnávat klíčová slova spolu!
Poskytují ostatní vyhledávače doplňkové služby v podobné šíři jako google? Ne. Neznám že by např. Yahoo! měl něco jako Google-Analytics, Adsense, webmastertools,.... vše v jednom místě dokonale propojené! A co Seznam.cz? U něj je problém zadat specifický dotaz. Např. "-intitle:seznam -site:*.cz" seznam nechápe.
A pak tu máme na google projekty jako prohledávání v obrázcích, zprávách.... Konkurence nestíhá kopírovat nápady google....
Ať žije Google!
další odkazy:
můj účet google
lupa-zeisgest