Home Blog politika proč stále jezdíme s kárama, co pálí ropu?

proč stále jezdíme s kárama, co pálí ropu?

Popis: ve velkoměstech, ve kterých žijeme je vzduch, který dýcháme, velmi nezdravý. Velkou měrou jsou na vině spalovací motory aut. Proč tedy nejezdíme elektromobily? Hledej za tím petrolejářskou loby.
Klíčová slova:
Hits: 1316
Hodnocení uživatelů: / 0
NejhoršíNejlepší 
Blog - politika
Napsal uživatel přetisknutý e-mail   
Středa, 12 Říjen 2011 08:33

Zajisté jste již slyšeli o některých důsledcích znečištění vzduchu ve velkoměstech

, ve kterých je vzduch, který dýcháme, velmi nezdravý.
– Pozor, dnes je znečištění vzduchu velmi vysoké.
• V mnoha městech jako Mexico-City , Santiago de Chile, Moskva, etc., varují rádia:
– Starší lidé a děti by neměli opouštět domov .
– Kdo provozuje sport, měl by toho dnes zanechat.
– Astmatik ové by měli mít u sebe přenosné kyslíkové bomby .
– Zbytek obyvatelstva by měl nosit ochranné masky . 
 

Aby se vyřešil tento problém, který se stal už celosvětovou katastrofou, bylo už jedno řešení! Slyšeli jste o něm?

• V roce1996 byl vyroben firmou General Motors v USA první sériový elektromobil, EV1 (Electric Vehicle 1), který jezdil po ulicích Kalifornie.  
• Byla to rychlá auta: z 0 na 100 km/h za méně než 9 sekund!  
• A byla velmi tichá! 
• Neznečišťovala životní prostředí. 
• Neměla žádný výfuk!   
• Dala se lehce nabít – elektrickou energií a ve vlastní garáži!  
 
• Jak to bylo možné?
• O 10 let později tato auta budoucnosti zmizela.
• Musíme vědět, že tato auta nemohla být koupena. Dala se jen pronajmout.
• Nájemní smlouvy nebyly jednoduše prodlouženy .   
• General Motors všechna EV1 stáhl – přes opozici uživatelů. A pak byla… … zničena! Všechna tato auta!

V roce 1997 prezentoval Nissan elektromobil Hypermini v Tokiu. 

• Představitelé města Pasadena v Kalifornii (USA) zvolili toto auto jako profesionální vozidlo pro své úředníky .      
Tato auta se velice cenila, protože byla lehce obsluhovatelná a mohla všude bez problémů parkovat.
V městském provozu byla velice efektivní  
• Město zkusilo auta koupit... ale Nissan odpověděl záporně.
• V srpnu 2006 uplynula nájemní smlouva na auta mezi městem Pasadena a Nissanem. 
• Nissan stáhl všechna auta, aby je... zničil! 

Toto vozidlo s náhonem na všechna kola, vyspělý produkt technologie, byl svými uživateli od roku 1997 velmi ceněn. 

• V roce 2003 se Toyota rozhodla přerušit výrobu RAV4-EV (EV=Elektrovozidlo).     
• Náklady na nabíjení činily 0.09 US$-Cent za kilowatthodinu. Kompletní nabití vozidla stálo tedy 2.70 US$.
• V roce 2005 uplynuly nájemní smlouvy těchto aut.

• Toyota si pospíšila, aby všechna tato vozidla neprodleně stáhla, aby je...  ZNIČILA !  

Avšak pak se začali někteří američtí občané organizovat!

• Při pokusu zachránit RAV4-EV založili spolek “Don’t Crush”.
• Tento spolek vyvinul během 3 měsíců tlak na Toyotu.
• Přesto nebyl tento model už vyráběn a baterie NiMH EV -95 už nebyla vyráběna. Proč?  
 
• V roce 2005 koupila fúze Chevron-Texaco patenty na baterii za 30 milonů US$ a demontovala továrnu. 

• Kuriózní je ta okolnost, že zatímco elektrická vozidla jsou ve velkých množstvích ničena, ta se spalovacím motorem jsou dobře chráněna.

• V červnu 2001 učinil 23letý americký aktivista Jeffrey Luers, kterému šlo o záchranu lesů, smutnou zkušenost.  
• Byl odsouzen ke 22 letů a 8 měsícům vězení, protože spálil 3 Hummery (americká auta, podobná vojenským vozidlům, která mají velkou spotřebu). 
• Chtěl tímto gestem vyjádřit nebezpečí, které představují tito žrouti benzínu, nebezpeční pro životní prostředí, pro naši planetu. 

 “Lobby” velkých olejářských koncernů nechtěly,  aby elektromobily přežily! 

A tak se kvůli naftě vedou války a po celém světě zabíjejí lidé pro palivo které znečišťuje naše životní prostředí! 

Ale neexistuje jen technologie elektro mobilů!

• BMW vyvinul komerční auto, které jezdí na vodík! A to už před 10 lety! 
• Guvern ér Kalifornie, proslulý herec Arnold Schwarzenegger, jezdí Hummerem, který jezdí na vodík!

• Poslední rok byl veřejnosti představen Genepax.  Zde se jedná o jediné auto, které jezdí na vodní páru. 
• Ano, četli jste správně: toto auto funguje jen na vodu! 
• A le to ještě není všechno: voda, která se používá, nemusí být vůbec filtrována – a má schopnost jet na 1 litr vody 1 hodinu rychlostí  80 km/h! 

Pak se ale nabízí otázka:

• Jak je možné, že se tahle auta nedostanou na trh po celém světě? Tahle auta by musela nahradit vozidla se spalovacími motory již před lety! 
• Vodní pára je jediným výmětem spalování vozidel na vodu. To znamená kompletně bez škodlivin! Jako surovina pro palivo se používá pouze vzduch - bezplatný zdroj paliva!

Představte si, co by stál jeden barel nafty,  kdyby nebyl použit k tomu, aby pohyboval auty a náklaďáky?
Nepatrná poptávka by enormě snížila cenu …
  
• Zaslechli jste, že grémium amerického kongresu došlo k závěru, že by cena naftybyla nižší než polovina současné ceny, kdby nebylo spekulantů? 
• Mezi spekulanty jsou velké investiční fondy velkých kapitálových společností USA a Evropy.

Víte, kdo má zájem na tom, že nafta nezlevní?
 
• Enormní olejářské koncerny, které mocí peněz kontrolují zákonodárce USA a Evropy!  
Rodina Bushova (bývalý prezident USA), Rockefeller, Rothschild, anglická královská rodina, atd. -, kteří svým ohromným majetkem kontrolují velký průmysl, který je částečně závislý na naftě.

Věděli jste, že biologické pohonné hmoty používání nafty zvěčňují?

• Bio logické pohonné hmoty se míchají s naftou, “aby se její spotřeba snížila”… Tímto způsobem se nafta zachovává jako důležitý zdroj pro pohonné látky.  
• Kromě toho vedlo používání bionafty a zrna pro biologické pohonné látky k enormnímu zvýšení cen základních výrobků z obilí a zrna na celosvětové úrovni... protože ty byly kupovány velkým množstvím kapitálu na akciových trzích ve formě “surovinového termínového zboží”. 
• Bez ohledu na to způsobuje používání bionafty a zrna pro biologické pohonné hmoty k tomu, že pokračuje odlesňování, aby se vyprodukovalo ještě více biologických pohonných hmot, které se smísí s naftou.
• Při přípravě biopaliv se spálí více ropy než se biopaliva vyrobí. Traktory a jiné mechanizmy poháněné ropou jsou v rozvinutých ekonomikách běžné (vyjímkou jsou např. koně). A tak se pálí ropa ve jménu biopalv :-)  

Co mohu dělat?
• Akce 1: když tuto informaci považujete za důležitou, pak ji pošlete dále!
• V několika měsících nás bude milióny , kteří se budou tázat: Proč se elektromobily nejdříve vyrábějí a pak ničí? Proč není vozidlo na vodík podporováno a popularizováno?
• Akce 2: když si příště koupíte auto, požadujte od prodejce elektromobil, nebo lépe vozidlo na vodík – nebo snad dokonce nějaké vozidlo na vodní páru.
• Chtěli byste dýchat čerstvý vzduch? Pak buďte aktivní!  průmyslové lobby není tak všemocné, silné a zakořeněné, jak se zdá. Jen tlačí víc než občanská společnost.
• Komentuj tento příspěvek (níže).
• Sílejte na facebooku, twiteru, digg atd. - nahoře vpravo v záhlaví jsou tlačítka :)
 
UPOZORNĚTE JINÉ OSOBY!
• Jen tak se dá něco dělat proti bohatství těchto “Lobby”, které se obohacují, zatímco nám znečišťováním způsobují nemoci, vyplývající z pohonných hmot.
Bojujme za naše přežití a za blaho naší planety!
 
http://twitter.com/wichtigzuwissen

tento článek v pdf s obrázky

Aktualizováno Čtvrtek, 20 Říjen 2011 13:14

Komentáře  

 
0 # Tesla Motors Model S: dojezd přes 500 km a rekordní předobjednávkyLadislav 2012-05-25 13:43
Pokud jste někdy viděli dokument Who Killed the Electric Car? případně máte povědomí o tom, jak naftová lobby v minulém století doslova zabila v amerických městech elektrickou tramvajovou dopravu a oboje vám „hejbe žlučí“, tak se na chvíli posaďte, protože trochu odbočím a představíme vám nejnovější elektromobil…
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat