Home Blog SEO analyza | growmarket.cz 090714

analyza | growmarket.cz 090714

Popis: 2009-07-14 | SEO analyza | growmarket.cz 090714 | analýza pomocí Hodnocení webu SEO analýza Hlavní stránka Ostatní stránky celá doména grafika uspořádání bloků zpětné odkazy,  on-page, off-page Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost
Klíčová slova:
Hits: 1408
Hodnocení uživatelů: / 0
NejhoršíNejlepší 
Blog - SEO
Napsal uživatel Administrator   
Úterý, 14 Červenec 2009 01:00

SEO analýza http://growmarket.cz/  ze dne 14.7.2009

 

analýza pomocí:

Hodnocení webu(hlavní stránky) 14.7.09:
Pagerank: 3/10
Srank: 80/100
Jyxorank: 139/220
Mozrank: -/10
compete: N/A
alexarank: 2,417,833(velice pozitiní vývoj 3 month chance -10,053,452 )
googlebacklinks: 43
yahoobacklink: 1
síla-webu(seo-servis.cz): 48/100
stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu)
Pozice na googlu na growshop: 40 místo, díky google maps i na 6místě,
Pozice na seznamu na growshop: 8 místo 

SEO analýza
  1. Hlavní stránka
    1. titulek (Growshop GROWMARKET.CZ )
      Growshop GROWMARKET.CZ  ... vaše pěstitelské vášně.
    2. keywords (obvykle do 10, ale okolo 5 je TOP, v současnosti chybí)
      growshop, pěstování, Praha, bazar, grow, shop, indoorové pěstování . Polední např. dvě slova generovat z TOP v http://www.growmarket.cz/visits.php
    3. description
      growshop GROWMARKET.CZ Praha je více než 500 produktů pro indoorové. Internetový obchod. Poradenství a zakázková výroba, repase uhlíkových filtrů a bazar (nákup i prodej).
    4. H1,H2,...
      ok
    5. body celkově
      Vzhled nadprůměrné úrovni. Obsah není optimální - vazba na klíčová slova a změnit formulace(vytěžit klíčová slova při zachování malebnosti textu). Několik nezávažných chyb v kodu. Nejasné proč máš u produktů z naší nabídky  rel="nefollow", dát follow globálně z metatagu.  Umístit horní menu (GrowMarket Prodejna Praha Growbazar Obchodní podmínky Kontakty +420 721 905 137, market@growmarket.cz) a levé menu(osvětlení, ventilace, hojiva...) v kodu(skriptu) až na konec s tím, že zobrazovat tak jak je = pomocí CSS pozicování. .
  1. Ostatní stránky
    1. titulek generovat automaticky, pokud nebude schůdne (cena za doprogramování) dát ručně každé stránce jedinečný title dle URL. Dobrý titulek pro e-shop je např.  pro URL: http://www.growmarket.cz/produkt/hydrogarden-vitalink-foliar-500ml title: hnojiva | tekutá | Hydrogarden Vitalink Foliar 500ml
    2. keywords generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
    3. description generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
    4. podle úvahy vyvtořit stránku partneři, tam dát odkaz na tcladin.cz a postupem času i pro linkbuilding
  2. celá doména
    1. zaregistrovat se do google webmaster tools a analylics
    2. chybí sitemap.txt, v http://www.growmarket.cz/robots.txt  o něm není zmínka. site map generator.
  3. grafika
    1. logo - ok
    2. favicon - ok
    3. obrázky mají alt = ok
  4. (globální) uspořádání bloků na stránce:
    1. umístit horní menu (GrowMarket Prodejna Praha Growbazar Obchodní podmínky Kontakty +420 721 905 137, market@growmarket.cz) a levé menu(osvětlení, ventilace, hojiva...) v kodu(skriptu) až na konec s tím, že zobrazovat tak jak je = pomocí CSS pozicování.
  5. zpětné odkazy,  on-page, off-page:
    1. Počet googlebacklinks velice dobré, Ale ve skutečnosti jde o odkazy  (jen) z několika domén grower.cz, webtrh.cz,  legalizace.cz, firmy.cz
    2. on-page, white link building - administrátor,  obsah webu - ok
    3. on-page i off-page, patičkový systém - webmaster sjedná např. s zpetne-odkazy.com , možná půjde aplikovat i v redakčním systému - jedná se o šedý link building, pro tuto doménu nedoporučuji.
    4. off-page, registrace do katalogů  - linkbuilder , ano  provést
    5. off-page, blog, facebook link building  - diskuter, bloger, ... co bude informovat na forech , blozích a sociálních sítích, taky by mohl do diskuzí na konkurenčních webech, ano  provést.
  6. Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost
    1. PPC , klikací reklama Adsense, sklik
    2. vytěžit grower.cz. 

Závěr:
Nejzávažnejsí SEO chyby jsou chybějící sitemap, prázdná keywords a description.

  • vytvořit Sitemap. Sitemap zaručí indexaci (celého) obsahu webu.
  • Nástroje webmastertools a analytics velice pomáhají udržovat web v kondici, hodnotit návštěvy a úspěšnost  kampaní. 
  • Použítí klíčových slov - jde o více než jen slova v textu stránky, jde o nápln a filozofii webu. Na webu je dost textu, provést jeho analýzu a určit klíčová slova, slogany. Regisrovat do více katalogů(atlas, centrum, ...). Změnit umístění horního a levého menu v zdrojovem kodu stránky.
  • Z pohledu SEO je web na velice dobré cestě k tomu být optimální. Začít s Adsense, Sklik, banery aplikovat SEM.
Aktualizováno Pondělí, 24 Leden 2011 22:56