| 
			 
	SEO analýza http://growmarket.cz/  ze dne 14.7.2009 
	 
	  
	analýza pomocí: 
	 
	Hodnocení webu(hlavní stránky) 14.7.09: 
	Pagerank: 3/10 
	Srank: 80/100 
	Jyxorank: 139/220 
	Mozrank: -/10 
	compete: N/A 
	alexarank: 2,417,833(velice pozitiní vývoj 3 month chance -10,053,452 ) 
	googlebacklinks: 43 
	yahoobacklink: 1 
	síla-webu(seo-servis.cz): 48/100 
	stáří webu:0dnů (od zaregistrování do webarchivu) 
	Pozice na googlu na growshop: 40 místo, díky google maps i na 6místě, 
	Pozice na seznamu na growshop: 8 místo  
	 
	SEO analýza 
	- 
		
			Hlavní stránka 
			 
		
			- 
				titulek (Growshop GROWMARKET.CZ )
 
				Growshop GROWMARKET.CZ  ... vaše pěstitelské vášně. 
			- 
				keywords (obvykle do 10, ale okolo 5 je TOP, v současnosti chybí)
 
				growshop, pěstování, Praha, bazar, grow, shop, indoorové pěstování . Polední např. dvě slova generovat z TOP v http://www.growmarket.cz/visits.php 
			- 
				description
 
				growshop GROWMARKET.CZ Praha je více než 500 produktů pro indoorové. Internetový obchod. Poradenství a zakázková výroba, repase uhlíkových filtrů a bazar (nákup i prodej). 
			- 
				H1,H2,...
 
				ok 
			- 
				body celkově
 
				Vzhled nadprůměrné úrovni. Obsah není optimální - vazba na klíčová slova a změnit formulace(vytěžit klíčová slova při zachování malebnosti textu). Několik nezávažných chyb v kodu. Nejasné proč máš u produktů z naší nabídky  rel="nefollow", dát follow globálně z metatagu.  Umístit horní menu (GrowMarket Prodejna Praha Growbazar Obchodní podmínky Kontakty +420 721 905 137, market@growmarket.cz) a levé menu(osvětlení, ventilace, hojiva...) v kodu(skriptu) až na konec s tím, že zobrazovat tak jak je = pomocí CSS pozicování. . 
		 
	 
 
	- 
		
			Ostatní stránky 
		
			- 
				titulek generovat automaticky, pokud nebude schůdne (cena za doprogramování) dát ručně každé stránce jedinečný title dle URL. Dobrý titulek pro e-shop je např.  pro URL: http://www.growmarket.cz/produkt/hydrogarden-vitalink-foliar-500ml title: hnojiva | tekutá | Hydrogarden Vitalink Foliar 500ml
 
			- 
				keywords generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
 
			- 
				description generovat automaticky z titulku, pokud nepude tak jako titulek
 
			- 
				podle úvahy vyvtořit stránku partneři, tam dát odkaz na tcladin.cz a postupem času i pro linkbuilding
 
		 
	 
	- 
		
			celá doména 
		
			- 
				zaregistrovat se do google webmaster tools a analylics
 
			- 
				chybí sitemap.txt, v http://www.growmarket.cz/robots.txt  o něm není zmínka. site map generator.
 
		 
	 
	- 
		
			grafika 
		
			- 
				logo - ok
 
			- 
				favicon - ok
 
			- 
				obrázky mají alt = ok
 
		 
	 
	- 
		
			(globální) uspořádání bloků na stránce: 
		
			- 
				umístit horní menu (GrowMarket Prodejna Praha Growbazar Obchodní podmínky Kontakty +420 721 905 137, market@growmarket.cz) a levé menu(osvětlení, ventilace, hojiva...) v kodu(skriptu) až na konec s tím, že zobrazovat tak jak je = pomocí CSS pozicování.
 
		 
	 
	- 
		
			zpětné odkazy,  on-page, off-page: 
		
			- 
				Počet googlebacklinks velice dobré, Ale ve skutečnosti jde o odkazy  (jen) z několika domén grower.cz, webtrh.cz,  legalizace.cz, firmy.cz
 
			- 
				on-page, white link building - administrátor,  obsah webu - ok
 
			- 
				on-page i off-page, patičkový systém - webmaster sjedná např. s zpetne-odkazy.com , možná půjde aplikovat i v redakčním systému - jedná se o šedý link building, pro tuto doménu nedoporučuji.
 
			- 
				off-page, registrace do katalogů  - linkbuilder , ano  provést
 
			- 
				off-page, blog, facebook link building  - diskuter, bloger, ... co bude informovat na forech , blozích a sociálních sítích, taky by mohl do diskuzí na konkurenčních webech, ano  provést.
 
		 
	 
	- 
		
			Další nápady jak zvýšit návštěvnost a oblíbenost 
		
			- 
				PPC , klikací reklama Adsense, sklik
 
			- 
				vytěžit grower.cz. 
 
		 
	 
 
	Závěr: 
	Nejzávažnejsí SEO chyby jsou chybějící sitemap, prázdná keywords a description. 
	- 
		vytvořit Sitemap. Sitemap zaručí indexaci (celého) obsahu webu.
 
	- 
		Nástroje webmastertools a analytics velice pomáhají udržovat web v kondici, hodnotit návštěvy a úspěšnost  kampaní. 
 
	- 
		Použítí klíčových slov - jde o více než jen slova v textu stránky, jde o nápln a filozofii webu. Na webu je dost textu, provést jeho analýzu a určit klíčová slova, slogany. Regisrovat do více katalogů(atlas, centrum, ...). Změnit umístění horního a levého menu v zdrojovem kodu stránky.
 
	- 
		Z pohledu SEO je web na velice dobré cestě k tomu být optimální. Začít s Adsense, Sklik, banery aplikovat SEM.
 
 
 |